26 Mayıs 2010 Ümr-Göztepe-Bağdat cad.-Bostancı 30km

İşten saat 4 gibi geldikten sonra tur için hazırlıklara başladım. 5 te çıkmayı planlıyordum. Bu turun en uzun ve riskli tur olması muhtemeldi. Çünkü bir şekilde D-100 karayolunu geçmem gerekiyordu. 



5:10 da çıkış yaptım. Ümraniye akdeniz caddesi üzerinden 3004. caddeye oradan da Örnek mahallesine girmeden birazda e-5 yanyolu kullanarak D-100'ü daha güvenli olan alt geçitten geçmeyi planlıyordum. 
Fakat örnek mahallesi civarında yanlış yoldan girip nasılsa ilerde bağlanır umuduyla yanlış yöne pedal basıp birkaç km sonra geri dönmek zorunda kaldım.
Doğru yolu buldum fakat ilerde yol olmasını beklediğim noktada aşağıdaki gibi bir görüntüyle karşılaştım.

Karayolunun hemen yanındaki optimum alışveriş merkezi. Diğerinin etkisi geçmeden burası da yeni bir dumur yaşattı. Bu fotoğrafı çekerken arkadan bir ses "Beyefendi burada fotoğraf çekmek yasak" diyerek yaptığı işi bir üst seviyeye taşıdı. (!) :) 



D-100'ü sağ salim geçtikten sonra birazda kestirmeden gitme yanlışına düşerek sahrayı cedit sokaklarında vakit kaybettim.  

Alttaki resimde yer alan alt geçitten gitme gafletinde bulundum. Zira mazgalları şehir bisikletine göre yapılmıştı. Bir tanesini boş geçmedim. 




Nihayet Tütüncü Mehmet Efendi caddesindeyim.





Göztepe 60. Yıl Parkı



Nihayet denizi görebildim. Saat 18:11. Tahmin ettiğim gibi 1 saat sürdü. 


The END


Dönüş zamanı

Dönüş yolunda Göztepe Köprüsünü tercih ettim. Saat 20:00 de evdeyim.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder