23 Mayıs 2010 İlk Tur Denemesi ÇENGELDERE 26km (Ümraniye)


Cumartesi akşamı bisikletimi aldım. Cumartesi gecesi geç yatmadan dolayı Pazar hayalet gibi dolaşıp tekrar yatağa dönmeyi planlarken uykulu gözlerle bisikleti alıp kendimi dışarı attım. Önce mahallede bisikleti tanıma amaçlı bir tur atmayı düşünerek çıktım yola.
Sokaklarda amaçsızca dolaşırken kendime Eylül'de göreve başlayacağım Beykoz Anadolu Lisesi'ni hedef olarak seçtim.  Bastım pedala.



Atakent- Ümraniye ve sağdan Küçüksü caddesi üzerinden geçiyorum. Praktiker ve Carrefour. 4 km olmuş.


Şehir, egzoz dumanı, trafik, gürültü yavaş yavaş arkamızda kalıyor.


Elmalı Barajı sol taraftan görünmeye başlıyor.



Çok güzel bir iniş derken sonunda mazgallarla kaplı bi set çıktı karşıma. 


Çavuşbaşı Kasrı yazısını görünce ne olduğunu merak ettim. Yokuşu tırmandım. Restoran çıktı. 


Restoranın bahçesinden görüntü


Köprü ve avrupa yakası rahatlıkla görülebiliyor.


Sola dönüyoruz.


Sonunda okula ulaştım. Erikli markalı özel yapım full carbon mataramda yanımda :)


Dönüşe başlıyoruz.




























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder